När man välkomnar..

..er igen till min alldeles fantastiska och fina nya blogg!
Inte trodde ni att jag bloggade, nej då! En utav anledningarna kan vara för att jag är så otroligt skeptisk mot bloggar, en annan anledning kan vara att jag inte vill lägga tid till sådant trams, vilket ni troligen har hört mig säga.
Dock är jag en alltför filosoferande kvinna som har alldeles för mycket ordbajs innan för pannbenet att det måste släppas lös lite innan det svämmar över. Typ som en lagom störig fiskmås.
I min förra blogg hade jag hur mycket som helst att skriva om. Inte om något vettigt utan mest ordbajs på alla dess nivåer.
Jag gillar inte att skriva om hur min frukost ser ut, om "dagens outfit" eller hur min träning ser ut, im not that kind of girl.
Jag är bara en helt egen och lite speciell liten tjaj som skriver om speciella saker.
That's how it is, så wellcome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0