När man är ett lagom litet svullo.


Under tre veckor hade jag godisförbud. Yes, im addicted och försökte bli av med detta sockermög.
Lyckades fantastiskt bra om jag får säga det sjäv!
Magen blev fin och len igen och jag fick på mig alla byxor som legat på hög under en längre tid, kändes nice liksom.

Sen knackar abstinensen på och jag faller pladask likt en tjej gör inför en sexig fotbollsspelare. Där ligger jag, lugn som en filbunke och tagit beslutet att antasta ett 33 g choklad, men enbart 33 g, inte mer och inte mindre.
Resan till affären gick bra och jag köpte mitt efterlängtade choklad, ett 33 grams choklad, inte mer och inte mindre.
Kommer hem, slänger mig i soffan.. tog mig dock ett stopp förbi köket och bara råkade samla på mig lite chips, gifflar, cola och godis.
...där satt jag.. på en kvart tryckte jag i mig allt det här och var lika ivrig som när en kille får stånd på discot då en tjej, som liknar Eva Longoria, går förbi och slänger ett sexigt ögonkast.
Efter den kvarten var min mage inte lika len och fin längre och byxorna hamnade på hög igen.
Så var det med det, då var man där igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0